סקירה - רצועות האימון של DOMYOS

רצועות האימון הפכו להיות בשנים האחרונות ציוד מרכזי ואף חובה כמעט בכל חדר כושר או סטודיו. כאשר פרצו רצועות ה – TRX לחיינו הן הביאו איתן סגנון אימון חדש ומרענן שמעניק מגוון עצום של תרגילים ותנועות פונקציונליות. חברות ספורט רבות הבינו את הפוטנציאל הגדול הטמון ברצועות האימון וכיום ניתן לראות מגוון רחב של רצועות, בשלל צורות וצבעים עם אפשרויות התקנה וכיוון מתקדמים. בסקירה הבאה נדבר על רצועות האימון של – DOMYOS ונראה מה הן מסוגלות להציע. 
 

איפה קונים?

אני זוכר מתי לראשונה ראיתי את הרצועות הללו, כחלק ממסורת הטיסות שלי לחו"ל יש לי מנהג קבוע, בכל פעם שאני טס לאירופה אני לא מוותר על ביקור בסניף הדקטלון בעיר אליה נסעתי. באותה הפעם הביקור היה בפראג. נכנסתי לדקטלון וכהרגלי הסתובבתי בכל מחלקות הספורט עד שהגעתי למחלקת הפיטנס והאימון הפונקציונלי, שם ראיתי את הרצועות וכמובן – רכשתי אותן.

את הרצועות של DOMYOS אפשר למצוא בכל סניפי רשת דקטלון בארץ ובחו"ל או באתר האינטרנט שלהם.

נראות והרכבה

נראות זה עניין של טעם, הרצועות של DOMYOS הן בצבע שחור – אדום ולטעמי זה צבע קלאסי לרצועות שכן מצד אחד אינו מראה סימני לכלוך ומצד שני משדר אימון כושר אלגנטי ומקצועי. הרצועות מורכבות משני חלקים, בחלק אחד הרצועה המחוברת לשקל ובחלק השני הרצועה מתפצלת לשתי רצועות ובכל צד ידית אחיזה לידיים ולרגליים כפי שמוצג בתמונה:
 
רצועות אימון Domyos
אילוסטרציה: Decathlon website
אופן ההרכבה וההתקנה של הרצועות הוא פשוט ביותר, ומצריך ליפוף של הרצועה סביב מוט ולאחר מכן חיבור החלק השני לשקל. כל ההתקנה עורכת לא יותר מדקה ועם תרגול וניסיון אפשר תוך שניות ספורות כבר להתחיל להתאמן. 

חווית אימון ושימוש

כמי שמתאמן עם טבעות אולימפיות, משקלי גוף ורצועות אימון מגוונות אני יכול לומר שהרצועות של DOMYOS מעניקות חווית אימון כיפית, מרעננת וגמישה. אפשר לבצע מספר רב של תרגילים לכל חלקי הגוף ולכל קבוצות השרירים. נשיאת הרצועות מתבצעת באופן פשוט ביותר, בסיום האימון הרצועות נכנסות לתיק הנשיאה שלהן (מקבלים תיק נשיאה בתוך האריזה) באופן קומפקטי ונוח שמאפשר לקחת אותן בתיק או מזוודה לכל מקום.

חשוב לציין שניתן לחברת את הרצועות לדלת ולבצע אימון ביתי מעולה! חשוב לשים לב שהרצועה מחוברת היטב לדלת או למוט לפי ההוראות הרשומות באריזה או באתר של החברה.

התאמה אישית

עוד נקודה שראויה לציון ברצועות האימון הללו היא שהן מאובזרות בשני קליפסים המאפשרים יכולת התאמה אישית לפי גובה או סוג התרגיל וכך מאפשרות מגוון רחב של תרגילים במנחים שונים, בדרגות קושי משתנות ואפילו מתן דגש על שרירים ספציפיים אותם אנו מעוניינים לחזק.

עלות

נכון לזמן כתיבת שורות אלה מחיר הרצועות בדקטלון ישראל הוא כ – 95 ₪ (באתר האינטרנט של דקטלון) והמחיר הזה דומה פחות או יותר לשאר הסניפים בעולם. ללא ספק שבתמורה לעלות הרצועות אנו מקבלים מוצר שנותן חווית אימון מקצועית, הרכבה פשוטה, שימוש יעיל מאוד ולא פחות חשוב במחיר הוגן בהחלט.

סיכום קצר

אם חשבת לרכוש לעצמכם רצועות אימון ולא ידעתם במה לבחור רצועות האימון של DOMYOS יכולות להיות בחירה מעולה בשבילכם, ממליץ מניסיון.

עד כאן סקירת המוצרים ניפגש במאמר הבא.


הערה: חשוב לי להבהיר, סקירה זו אינה מקודמת או ממומנת על ידי גוף או חברה מסוימת, והיא מציגה את דעתי האישית ואת חווית השימוש שלי במוצר. לא אגנה, לא אשמיץ או אכפיש שם של חברה או מוצר כזה או אחר. בנוסף, אעלה לסקירות כאן בבלוג רק מוצרים שבאמת התנסיתי בהם ושחווית השימוש בהם לטעמי היא ראויה לציון ובגלל זה ארצה לשתף כאן ולפרגן לאותם מוצרים כדי שאחרים יוכלו ליהנות מהם גם כן. לא אוכל להתנסות בכל המוצרים הקיימים בשוק ואני בטוח שישנו עוד מבחר עצום של מוצרים מצוינים שלא יוזכרו כאן בבלוג.
חדש יותר ישן יותר