16 משפטי המוטיבציה שישנו לכם את החיים

מבחר משפטי מוטיבציה
כולם יודעים שלבצע פעילות גופנית, לשמור על תזונה מאוזנת ולנוח כשצריך, הם הבסיס לאורח חיים בריא. עם זאת, לפעמים אנו שוכחים שכל הפעולות הללו נתמכות באמצעות כוח פנימי שאותו אנו מכנים - מוטיבציה. כבר הזכרתי את חשיבותה ואת תכונותיה של המוטיבציה כאן באתר, וכעת בחרתי להציג בפניכם מבחר משפטי מוטיבציה שיעזרו לכם לחשוב חיובי, לחזק את כוח הרצון ולפתח אמביציה אין סופית. קדימה מתחילים!

גם מסע של אלף קילומטרים מתחיל בצעד קטן אחד.
- לאו דזה -

אדם שמעולם לא עשה טעות הוא אדם שמעולם לא ניסה משהו חדש.
- אלברט איינשטיין -

הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.
- וולט דיסני -

אנו הופכים להיות מה שאנו חושבים.
- בודהה -

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת.
- תומס אלווס אדיסון -

אני לא מפחד מאדם שהתאמן על 10,000 בעיטות פעם אחת, אני מפחד ממי שהתאמן על בעיטה אחת 10,000 פעמים.
- ברוס לי -

אם אתה לא יכול לעשות דברים גדולים, תעשה דברים קטנים בדרך גדולה.
- נפוליאון היל -

האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.
- קונפוציוס -

אני נכשלתי שוב ושוב בחיים שלי, וזוהי הסיבה שבגללה הצלחתי.
- מייקל ג'ורדן -

לעולם לא תמצא קשת בענן אם תביט מטה.
- צ'ארלי צ'אפלין -

ההתחלה היא החלק החשוב של העבודה.
- אפלטון -

כל עוד אנחנו מתמידים ונמשכים, אנחנו יכולים להשיג כל מה שאנחנו רוצים.
- מייק טייסון -

אנחנו מה שאנו עושים באופן קבוע. לכן, מצוינות היא לא פעולה אלא הרגל.
- אריסטו -

כל מכשול מחזק את ההחלטיות. מי שקבע לעצמו מטרה אינו משנה אותה.
- לאונרדו דה וינצ'י -

אנו חיים בעולם הזה כדי ללכת קדימה ללא הפסק.
- וולפגנג אמדאוס מוצרט -
 
אופיו של האדם הינו גורלו ואף יעודו.

- הרקליטוס -

חדש יותר ישן יותר